Wednesday, July 20, 2011

what lies ahead~

Assalamualaikum
Hello guys….

Tak tahu nak cakap ape…mula-mula tengok rasa lemah jugak semangat..mane tak nya,dalam banyak2 jurusan yang aku mohon,pilihan ke-6 yang aku dapat…tapi nak buat macamana…mungkin rezeki aku dalam field ney…

Program ditawarkan:Kejuruteraan Kimia dan Proses

Apa2 pun,thanks kepada kawan2 yang bagi semangat kat aku…..lepas aku buat research pasal course ni,lega sikit hati aku…abang aku cakap,kimia dan proses ni,ble kerja nanti masuk bahagian industry….boleh la tu…aku harap aku boleh bawak course ni…jangan nanti dah masuk uitm tu,hilang minat sudah…..bahaya nanti…masa depan ni…apa2 pun nad,don’t give up,belajar rajin2…bak kata abang aku,degree lg susah….ingat sikit mak ayah kerja teruk2,kumpul duit nak tgk aku berjaya…mak,ayah…terima kasih banyak2 sebab selama ni banyak support kak ngah,even mak ayah dlu x berapa galakkan kak ngah ambil kejuruteraan,tapi mak ayah sokong jugak…

kak ngah janji,kak ngah belajar betul2 supaya nanti kita satu family boleh hidup senang..I LOVE BOTH OF YOU VERY MUCH!!!!!



p/s:sedang membiasakan diri untuk tidak menggunakan bahasa sms…(tip supaya orang tak bosan baca blog aku)…kejap2 tekan butang ‘backspace’…hadoi…..


toodles~

No comments:

Post a Comment