Tuesday, December 14, 2010

pressure +stress+tekanan~

Ape perkataan laen utk penat? Letih? Lemah? X bermaya? klu dlm bhs korea, 'himdeuro' Hahahaha…..2 la yg aku rase skang……ari isnin aku tido kul 3,wat tutorial kimia…ari selasa tido kul 2,wat literacy ngan computing……ari rabu malam ade discussion lab report+10 soalan probability+10 soalan probability distribution+study utk kuiz physics,ari kamis ade kuiz physics+lecture math nk abeskn smpi chapter 4,ari jumaat plak sesak kn kpale otak ngan basic C programming yg wat org rase mcm nk hantuk kpale ke dinding,sabtu ngan ahad plan nk siapkn tutorial kimia,ader 9 soalan +lab report kimia……klu nk pk bape byk keje yg nk kene wat,mmg x kn siap.Blom siap satu keje,da tmbh keje yg bru……aku igt lg ade senior aku ckap….’struggle tyme spm jer,msuk u nnt da senang’….tp ble aku msuk u…’struggle tyme asasi jer,tyme degree nnt da senang’……huh..klu da nme nyer student,smpi ble2 la jwb nyer kene struggle….x leh pakai la ayt 2……
Di sbbkn keletihan yg mengalahkan org bekerja,aku pon update la blog aku ney utk ilangkn pnat(update blog ilangkn pnat ker? Pnat g tido la nad!!)…yg pelik nyer aku ney,pnat cane pon,ssh btol nk lelapkn mate…agak nyer dh terbiase jd burung hantu kat umah kot……tido lewat……bgn nk dkat tgh hari(alamak!! Kantoi plak…huhu~)…tiap2 ari x sah klu x dgr mak aku membebel……’ha!! Tido la smpi tgh ari buta….smpi esok pg pon xpe……nnt xde org nk msuk minamg bru taw’…panas jer telinga aku dgr……hahaha….nk wat cane…mak mane x syg anak kn……x kn la mak aku nk tgk aku jd andartu kot…huhu~…ampun mak….lpas ney kak ngah bgn awal yer…ssh sgt x yah tido lah….hahaha….2 lah mak aku……berbuih mulut dye suh aku blaja masak…tp seperti biase,aku wat muke slumber smpi mak aku dh naek mls nk ckap…x taw ar asal…kaki aku ney berat btol nk pijak lantai dapur 2……haish~ cane nk kawen ney…..masak pon x reti…..huhu~ xpe2…nnt sblom kawen aku nk blaja masak smpi jd tukang masak terhebat….hua3……
Hah……jam skang tunjuk kul 1.30 pg….ptot la ayt aku mkin lame mkin merapu……huhu…actually x yah tggu 1.30 pg……aku mmg suke merapu pon……by the way thnx sbb sudi bce current post aku ney……sape2 yg pndi msk 2 tlg ar ajar aku yer……huhu~……k guys,adiosz……~

No comments:

Post a Comment